De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung VS20C8524TB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

a*******@h****** 22-01-2024
Geschreven voor: Samsung VS20C8524TB

Opzetstuk vloerroller voor over tegels heeft een erg zwak punt het tandwiel in de roller is van kunsstof en knapt zomaar af waaardoor roller niet meer draait …. Ook na reparatie in no time opnieuw stuk
Al met al geen goede aankoop !!!

sjanniela 15-11-2023

Samsung Jet 80 complete

Geschreven voor: Samsung VS20C8524TB

Ik ben een van de gelukkige die de Samsung Jet 80 compleet mocht uittesten. Deze wendbare steelstofzuiger is stil en heeft een goede zuigkracht. Je pakt hem sneller dan een gewone stofzuiger en het onderhoud is simpel. Een voordeel is zeker dat er verschillende voeten en accessoires bij zitten. Zelf vond ik de voet met het licht erin het fijnst. Een verbeterpunt is de steel die niet te verstellen is.

Pluspunten

• wendbaarheid
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• steel die niet te verstellen is

o**************@g******** 14-11-2023

Prima draadloze stofzuiger

Geschreven voor: Samsung VS20C8524TB

Ik heb deze stofzuiger nu een paar weken mogen testen. In het begin even wennen omdat ik een ‘gewone’ stofzuiger gewend was. Met dit apparaat heb je de hele stofzuiger in één hand. Maar dat went snel en het lage gewicht helpt ook.
Wat een gemak dat er geen snoer aan zit. Je bent daardoor veel flexibeler en ik merk dat ik daardoor ook de stofzuiger sneller even pak. De batterij houd het makkelijk een half uur vol, en dat was voor mij meer dan genoeg.
Van de hulpstukken was ik met name onder de indruk van het deel dat dierenharen opzuigt. Wij hebben twee katten en hun favoriete stoel was met dit hulpstuk in no-time weer haarvrij. Dat lukte me niet met onze eigen stofzuiger.
De opvangbak voor het stof is heel makkelijk eraf te halen en leeg te maken. En er zitten twee filters in die gewoon onder de kraan schoongemaakt kunnen worden.
Wat mij betreft is dit een erg handig product.

Pluspunten

• draadloos
  • hulpstuk voor dierenharen

LEV25 14-11-2023

Complete en krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Samsung VS20C8524TB

Ik heb deze stofzuiger van Samsung een paar weken mogen testen. Het is een zeer complete stofzuiger met alle bijgeleverde mondstukken en accessoires en ik ben er erg tevreden over.

De stofzuiger is niet zwaar (maar ook niet heel licht) en manoeuvreert makkelijk en soepel over de vloeren. De stofzuiger kan ook goed plat waardoor je makkelijk onder stoelen en kasten kunt zuigen.

De zuigkracht van de stofzuiger is hoog. Op de medium stand zuigt hij krachtig genoeg om “normaal alledaags” vuil weg te krijgen. Op die stand gaat de accu ook lang genoeg mee om een heel huis te kunnen zuigen. De turbo stand is echt extreem krachtig maar helaas is de accu dan zo leeg. Aangezien ik een hond in huis heb zou ik het liefst mijn hele vloer op de krachtigste stand willen zuigen maar daarvoor heb je dan wel een extra accu nodig en die dien je apart aan te schaffen (en die is niet goedkoop!). De Led-display en de bediening van de stofzuiger werken prettig, je kan daar ook gelijk zien hoe lang de accu nog mee gaat op de huidige zuigstand.

Ik heb het meest gebruik gemaakt van de vloerborstel met geïntegreerde Led-verlichting. De Led-verlichting is echt handig, het maakt al het vuil goed zichtbaar. De vloerborstel neemt het vuil goed op. Daarnaast heb ik ook gebruik gemaakt van de Pet Tool +, deze is ideaal voor mijn beklede trappen en de hondenmand. Het haalt het stof en de haren goed weg.

Een klein nadeel vind ik dat het opvangreservoir vrij klein is, die dien je wel na iedere zuigbeurt te legen, iets wat ook best even een handeling is. Het is niet heel makkelijk te legen en je moet het echt even doorkrijgen.

Wat ik verder erg prettig vind aan deze stofzuiger is dat hij vrij stil is!

Alles bij elkaar genomen een prima kwaliteit stofzuiger met een hoge zuigkracht en veel accessoires. Ik zou hem zeker aanraden!

Pluspunten

• Krachtig
  • Veel accessoires
  • Vrij stil

Minpunten

• Accu op krachtigste stand snel leeg
  • Klein opvangreservoir
  • Lastig te legen

m************@h********** 14-11-2023

Veelzijdige stofzuiger

Geschreven voor: Samsung VS20C8524TB

Een veelzijdige stofzuiger voor alle ondergronden. Gaat moeiteloos over van harde vloer (Marmoleum) naar vloerkleed, en zelfs de voordeur mat. De verschillende opzetstukken zijn makkelijk te wisselen. Natuurlijk nemen die wel wat opslagruimte in beslag wanneer je ze niet gebruikt. Op de MID stand gaat de batterij een klein half uur mee, wat voldoende is voor een verdieping van het huis (met hondenharen moet dat wat diepgaand natuurlijk :) ). Eventueel is een andere batterij bij te kopen, vervangen is zeer eenvoudig.
Zuigkracht is goed, maar als je de sterkste kracht gebruikt gaat de batterij natuurlijk erg snel leeg.
Na 1x gebruik moet ik wel de stofzuiger legen. Hoewel dat vrij makkelijk is, betekent dit wel dat de opvangbak aan de kleine kant is.
Stofzuiger ligt goed in de hand en is niet te zwaar (maar zeker ook niet licht).

Pluspunten

• Veelzijdigheid
  • Wendbaarheid

M. van Loon 02-11-2023

Erg blij verrast!

Geschreven voor: Samsung VS20C8524TB

Wauw! Deze stofzuiger van Samsung heeft mij erg blij verrast. Hij is heel licht, maar super krachtig. Wij hebben thuis een kat die erg veel haren verliest, die onze oude stofzuiger niet goed kreeg te pakken. De Jet 85 met het PET hulpstuk kreeg ze wel allemaal te pakken. In 1 minuut tijd was onze hele bank weer haar vrij! De stofzuiger heeft verder een goede batterijduur, een fijn LCD scherm en is gemakkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Veel extra accessories
  • Licht, maar zeer krachtig